Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie este procesul de concepere si plasare a reclamelor platite de pe motoarele de cautare, de optimizare a paginilor-tinta si a aspectului unui site cu scopul de a transforma un numar cat mai mare de vizite in vanzari. Prin aplicarea tehnicilor de optimizare a ratei de conversie specialistii in publicitate online isi pot creste profitul din vanzari fara a aloca un buget mai mare catre reclame.

Optimizarea ratei de conversie are potentialul de a genera vanzari mai multe si profituri mai mari. Costurile legate de marketing se vor diminua, deoarece te adresezi doar surselor care genereaza traficul convertibil in vanzari si le intrerupi pe cele care nu au rezultate eficiente.

Tehnici pentru optimizarea ratei de conversie

Alegerea cuvintelor cheie potrivite. Noi selectam cuvinte cheie care targeteaza clienti aflati intr-un anume ciclu al cumpararii (prospectare, comparare, achizitie), in functie de ceea ce este avantajos pentru afacerea ta. De asemenea putem gasi cuvinte cheie pe care competitorii tai de pe piata le-au ignorant sau le-au desconsiderat, oferindu-ti, astfel, un avantaj major in fata lor.

Gruparea si organizarea eficienta a cuvintelor cheie astfel incat acestea sa corespunda cu PPCurile corespunzatoare si cu paginile tinta. Acest lucru va creste CTRul si scorul de calitate al site-ului. Cu cat scorul de calitate este mai mare, cu atat pretul total per actiune va fi mai mic, iar acest lucru va avea un impact pozitiv asupra ROI-ului.

Conceperea unor reclame platite care sa fie convingatoare si relevante pentru cautarile utilizatorilor si pentru publicul tau tinta. Noi folosim strategii variate pentru a eficientiza la maxim fiecare reclama platita.

Relevanta crescuta a continutului paginii tinta fata de textul reclamei platite. Pagina tinta trebuie sa imbogateasca mesajul reclamei si sa indemne clientul la actiune, crescand astfel sansele ca cel care este interest de domeniul tau de activitate sa finalizeze respectiva actiune.

Bugetarea eficienta. Acest lucru te asigura ca banii tai sunt cheltuiti doar pentru pagini tinta, cuvinte cheie si plasare de reclame care sa iti aduca cel mai bun ROI

Optimizarea paginilor tinta. Daca pagina tinta urmeaza niste reguli simple, aceasta poate genera o rata de conversie favorabila.

Targetarea audientei. Daca reclamele platite si paginile tinta sunt gandite correct, acestea vor atrage doar tipul de public care are potentialul de a deveni client.

CERE COTATIE!